Ko ste bili vi, je Louis-Francois Cartier leta 1857 v Parizu registriral blagovno znamko svoje blagovne znamke, verjetno ne da bi vedel, da ustanavlja eno najslavnejših draguljarjev vseh časov. Proizvajala je nakit za najbolj znane osebnosti na svetu, a po letih, ki so jih porabili le za izdelavo nakita in ur, se je znamka odločila razširiti svoj portfelj na parfume.
Tudi parfumi Cartier se obnašajo kot nakit. Njihova naloga je narediti žensko zasijati, ji dati čar, lepoto in edinstvenost . Kakšna je bila torej pot znamke Cartier od nakita do parfuma? In katere najbolj priljubljene parfume Cartier dlahko danes najdete pri nas? Nadaljujte z branjem.
Nakit Cartier so oboževale najbolj znane osebnosti
Francoski proizvajalec luksuznega nakita in ur Cartier je dobil ime po elitni draguljarski družini Cartier. Njihov nakit je bil tako znan, da so ga nosili celo predstavniki kraljevih družin. Na primer, prva VIP stranka je bila princesa Mathilde, elegantna Napoleonova nečakinja. Skozi desetletja so Cartierjev nakit nosile znane osebnosti, vključno z Grace Kelly s poročnim prstanom Cartier ali Elizabeth Skrojen z 69-karatnim diamantom.
Po kakšnem nakitu je postal znan Cartier?
V 20. stoletju so skoraj vsi želeli luksuzni nakit Cartier. Znani so bili predvsem po osupljivo zapletenih vzorcih, ki so spominjali na rože ali čipke. Drugi luksuzni kosi so bili narejeni v obliki živali, na primer panterjev, zmajev, ptic, krokodilov ali himer.
Zato je okrašena broška Panther postala legendarni simbol podjetja. Toda Cartier ni pozabil niti na gospode. Izdelal je prvo moško ročno uro Santos , katere dizajn je priljubljen še danes.
Parfumi Cartier izgledajo kot luksuzni nakit
V sedemdesetih letih prejšnjega stoletja je Cartier postal dostopen manj slavnim ljudem, s ponovnim rojstvom podjetja pa je prišla ideja, da bi začeli ustvarjati parfume. A niso bile mišljene le kot običajne dišave, temveč parfumi, ki so namenjeni krasjenju kože kot nevidni in dragoceni dragulji.
Cartier so zato začeli proizvajati parfumerski mojstri iz redkih in luksuznih sestavin. Njihove dišave nosijo moto: dišava Cartier je podpis značaja . Must de Cartier (1981) je bila prva dišava, ki se je pojavila na trgu. Za njo so izšle še druge znane kolekcije, kot sta Carat ali La Panthére, ki ju morda že poznate iz naše ponudbe.
Parfum Carat: novost med parfumi Parfen
Parfuma Carat je bil jasen: naj ženska zasije kot diamant . Karat torej predstavlja 7 barv mavrice, ki jih izraža kot 7 svežih cvetov. Kombinacija teh cvetov je ustvarila abstraktno in živahno dišavo, ki deluje kot nekakšna nova bela roža.
Združevanje vonjav 7 cvetov in doseganje prijetnega, nevsiljivega in edinstvenega vonja je znamki terjalo veliko dela. Parfumerjem pa je to uspelo tako v originalu kot v naši Carat imitaciji. Deluje kot eksplozija svežine in energije, zaradi katere vas bo razveselila tudi v turobnih dneh . Hkrati se drži značaja znamke Cartier, zato bo na vaši koži videti kot izjemen kos nakita.
Imitacija La Panthéra skriva ostrost in ženstvenost
Vsaka ženska ima v sebi skriti delček zveri, vsaka roža ima v sebi skrito živalsko esenco – to je osnovna ideja, s katero je Cartier začel ustvarjati parfum La Panthére. Ta očarljivi parfum je namenjen svobodni in strastni ženski. Všeč vam bo, če iščete grabežljiv in rahlo drzen cvetlični vonj.
V parfumu, ki ga poudarja svetla gardenija – čutna, a hkrati nežna roža. Mehki žametni mošus parfumu doda pridih intenzivnosti. Panter je postal simbol dišave, ki razkriva edinstvenost in moč značaja vsakega človeka.
Panter je simbol celotne znamke Cartier. To je tudi razlog, zakaj parfum La Panthére danes velja za enega najbolj priljubljenih Cartierjevih parfumov. Pri nas ga lahko dobite tudi v imitaciji . Če iščete cenejšo, a prav tako izjemno dišavo, kot je original, kliknite gumb in se prepustite njeni dišavi.
Vir foto: pinterest.com