Pogoji poslovanja

člen I.

Definicije

  1. Upravljavec spletnega mesta www.parfens.si je PARFENS s.r.o. , vpisan v poslovni register okrožnega sodišča v Nitri , s.r.o. 29284/N, ID: 45469580, s sedežem Nábrežie mládeže 568/79 949 01 Nitra - Chrenová
  2. Prodajalec je PARFENS s.r.o. , vpisan v poslovni register Okrožnega sodišča v Nitri , s.r.o. 29284/N, ID: 45469580, s sedežem Nábrežie mládeže 568/79 949 01 Nitra - Chrenová
  3. Ponudniki blaga in storitev, ki jih ponuja e- trgovina www.parfens.si je podjetje PARFENS s.r.o. , vpisano v poslovni register okrožnega sodišča v Nitri, s.r.o. , vložek št. 29284/N, ID: 45469580, s sedežem Nábrežie mládeže 568/79 949 01 Nitra - Chrenová
  4. Kupec je vsak obiskovalec e- trgovine , ki je preko e- trgovine ustvaril naročilo . Za namene zakona št. 102/2014 Zb. potrošnik je fizična oseba, ki blaga ne kupuje z namenom, da bi ga prodala drugim osebam, z namenom poslovanja ali opravljanja dela ali poklica.
  5. E- trgovina je javno dostopen računalniški sistem na internetu, ki omogoča naročanje blaga ali storitev.
  6. Blago ali storitev so vsi izdelki, objavljeni na straneh e- trgovine .
  7. Naročilo nastane s potrditvijo postopka naročanja v spletni trgovini z izbiro blaga ali storitve s strani kupca, vključno s celotno izpolnitvijo naročilnice.
  8. Kupec v celoti priznava elektronsko komunikacijo, predvsem preko e- trgovine , komunikacijo po elektronski pošti kot tudi telefonsko komunikacijo.

Člen II.

Cena

  1. Vse navedene cene blaga so dokončne. Nismo zavezanci za DDV .
  2. Prodajalca zavezuje cena, ki je ob nakupu navedena na strani spletne trgovine .

Člen III.

Naročilo

  1. Naročilo nastane s potrditvijo postopka naročanja v spletni trgovini z izbiro blaga ali storitve s strani kupca, vključno s celotno izpolnitvijo naročilnice. Za pravilno izvedbo naročila je potrebno v naročilo vnesti zahtevane podatke ter izbrati možnosti prevoza in plačila naročenega blaga ali storitve.
  2. Z oddanim naročilom se kupec strinja s ceno naročenega blaga in storitev, s čimer naročilo postane zavezujoče za potrošnika.
  3. S potrditvijo naročila s strani prodajalca se sklene kupoprodajna pogodba, ki se lahko spremeni, prekliče ali dopolni le na podlagi medsebojnega dogovora med kupcem in prodajalcem, razen če zakon ali drug pravni predpis ne določa drugače. Potrditev naročila s strani prodajalca je odprema blaga.
  4. Po oddaji naročila v e- trgovini kupec prejme samodejno generirano e-poštno sporočilo, ki potrjuje prejem naročila v e- trgovino . Ta e-pošta ni potrditev blaga v smislu odst. 3. tega člena.
  5. Z oddanim naročilom se kupec zaveže plačati kupnino naročenega blaga.

Člen IV.

Plačilni pogoji

  1. Blago in storitve v spletni trgovini lahko plačate na naslednje načine:
    1. plačilo po povzetju (plačate direktno kurirju ob prevzemu blaga)
    2. plačilo na podlagi avansnega računa - vnaprej, blago bo odpremljeno po prejemu sredstev na naš račun
    3. plačilo prek plačilnega prehoda Payout
  1. Darilni bon predstavlja vnaprej vplačano količino sredstev, ki jo lahko kupec porabi za nakup ob zadostni količini prostih predplačniških sredstev. Na njem je naveden datum veljavnosti kupona. Nominalno vrednost darilnega bona po dogovoru s kupcem.
  2. Doplačila za posamezne možnosti plačila so navedena v čl. VI teh splošnih pogojev.

člen V.

Pogoji dostave

  1. Prodajalec je dolžan blago odposlati kupcu v 30 dneh od sklenitve kupoprodajne pogodbe, razen če sta se dogovorila drugače ali če za blago ni določen daljši dobavni rok.
  2. Če je blago na zalogi, se odpremi glede na kapaciteto v najkrajšem možnem času.
  3. Če naročilo vsebuje več izdelkov in storitev in nekaj ni na zalogi, kupca o tem obvestimo z možnostjo delnih dobav.
  4. Skupaj z blagom se kupcu pošlje račun (davčni dokument), navodila in drugi dokumenti za blago ali storitev proizvajalca.
  5. Za kraj izpolnitve se šteje kraj, kamor je blago dostavljeno.
  6. Prodajalec opravlja transport do kupca preko:
  • Packeta - prevzemna mesta - 3,90 € / brezplačno
  • Packeta - kurir - 3,90 €/ brezplačno
  • Packeta - box - 3,90 €/ brezplačno
  • GLS - prevzemna mesta - 3,90 € / brezplačno
  • GLS - kurir - 3,90 €/ brezplačno
  • Express One - prevzemna mesta - 3,90 €/ brezplačno
  • Express One - kurir - 3,90 €/ brezplačno

člen VI.

Stroški pošiljanja, pakiranje in možnosti plačila

  1. Prodajalec se lahko s kupcem dogovori tudi za drugačen postopek od standardnega (zgoraj navedenega) pri pošiljanju blaga ali storitev ter cene teh storitev.
  2. Prodajalec lahko kupcu pošlje blago, ki je takoj na razpolago, preostali del naročila pa dostavi dodatno v zakonskem roku, vendar pod pogojem, da kupcu ne zaračuna dodatne poštnine, razen tiste, ki je bila vključena v naročilo.

člen VII.

Prenos lastništva

  1. Lastninska pravica preide s prodajalca na kupca šele v trenutku plačila celotne cene za predmet kupoprodajne pogodbe.
  2. Prodajalec si pridržuje pravico do razpolaganja z blagom ali storitvijo, ki je še predmet lastninske pravice prodajalca, v primeru reklamacije kupca šele v trenutku celotnega plačila predmeta kupoprodajne pogodbe.

člen VIII.

Preklic kupoprodajne pogodbe

  1. Kupec ima pravico do odstopa od naročenega blaga ali storitve v 48 urah od sklenitve kupoprodajne pogodbe brez plačila odstopnine za blago, ki je izdelano po naročilu, glede na posebne zahteve potrošnika ali posebej za enega potrošnika.
  2. Kupec ima pravico do preklica blaga kadarkoli pred odpremo blaga, vendar vedno v pisni obliki na e-naslov, naveden v kontaktnem obrazcu.

člen IX.

Pravica potrošnika do vračila blaga brez navedbe razloga in navodila potrošnika

  1. Na podlagi zakona št. 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo, ali pogodbe, sklenjene zunaj prodajalčevih prostorov ter o spremembi nekaterih zakonov (v nadaljevanju: zakon) po določbah §. 7 in nasl. pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe v roku 14 koledarskih dni od dneva prevzema blaga. Če je predmet kupoprodajne pogodbe dobava blaga, ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe še pred dostavo blaga.
  2. Če želi potrošnik to pravico uveljavljati, je dolžan pisno izjavo o odstopu od nakupne pogodbe najkasneje zadnji dan navedenega roka osebno izročiti na kontaktni naslov prodajalca ali ta odstop oddati po pošti najkasneje do zadnji dan roka na naslov naveden v kontaktih. Po sporočilu o odstopu od pogodbe je potrošnik dolžan osebno poslati ali izročiti predmet pogodbe, od katere odstopa, skupaj z vso dokumentacijo - npr. originalni račun, navodila in drugo dokumentacijo za blago, ki so mu bili dostavljeni skupaj z blagom, vendar najkasneje v 14 dneh od dneva odstopa (10. odstavek 1. zakona). Kupcem priporočamo, da naredijo kopijo računa za lastno uporabo in blago pošljejo priporočeno in kot pošiljko z označeno pošiljko. Za odstop od pogodbe lahko uporabite naslednji obrazec: Odstop od kupoprodajne pogodbe , v katerega morate vnesti minimalne podatke, označene z "*" - zvezdica.
  3. Ne pošiljajte nam gotovine ob dostavi, takega blaga ne bomo sprejeli.
  4. Upravljavec e- trgovine bo vrnil opravljeno plačilo blaga/storitev, vključno s stroški prevoza v skladu z odst . §9 odst. 3) Akt št. 102/2014 Zb . kot tudi stroške, ki so dokazljivo porabljeni za naročilo blaga v 14 dneh od dneva vročitve odstopa od pogodbe, vendar mu denarja ni treba vrniti, preden mu je blago dostavljeno ali potrošnik ne dokaže, da je bilo blago poslano, to ne velja, če je prodajalec predlagal, da blago prevzame sam.
  5. Stroške vračila blaga krije potrošnik.
  6. Pravica do odstopa od pogodbe ne velja za blago in storitve, opredeljene v §7 odst. 6 črk a) do l) zakona št. 102/2014. Coll ., cit.: »Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet je: a)... e) prodaja blaga v zaščitni embalaži, ki zaradi varovanja zdravja ali higiene ni primerno za vračilo. razlogov in čigava zaščitna embalaža je bila poškodovana po dostavi.”
  7. Potrošnik nosi morebitno zmanjšanje vrednosti blaga, do katerega je prišlo zaradi njegove uporabe preko meja, ki so potrebne za ugotavljanje funkcionalnosti in lastnosti blaga. V primeru, da je vrnjeno blago vidno poškodovano, si prodajalec pridržuje pravico oceniti blago in podati predlog za znižanje vrnjene vrednosti blaga v smislu vračila blaga v prvotno stanje. Prodajalec si pridržuje pravico do uveljavljanja te pravice.

člen X.

Pravice in obveznosti pogodbenih strank

  1. Kot stranki pogodbe se štejeta prodajalec in kupec.
  2. Kupec je dolžan:
    1. prevzem naročenega blaga,
    2. prodajalcu plačati dogovorjeno plačilo za blago,
    3. preverite neoporečnost paketa oz in samo blago ob prejemu.
    4. če je paket poškodovan ali kaj ni v redu v skladu z naročilom ali blagom, poškodbo paketa vpišite v obvestilo kurirja (opis poškodbe) in nato fotografirajte poškodbo ter kontaktirajte na telefonsko številko : + 421 918 608 642 in kontaktirajte zaposlenega v naši poslovalnici. Vsekakor ne prevzemite blaga!
  3. Prodajalec je dolžan:
    1. dobaviti blago stranki v zahtevani kakovosti, količini in po dogovorjeni ceni,
    2. skupaj z blagom kupcu pošlje vse dokumente v zvezi z blagom, kot so račun za blago, reklamacijski list, uporabniški priročnik v kodificirani obliki slovaškega jezika.

člen XI.

Zasebnost

  1. Osebni podatki se obdelujejo v skladu z Zakonom št. 122/2013 Zb. o varstvu osebnih podatkov s spremembami.
  2. Upravljavec osebnih podatkov kupca ne posreduje tretji osebi, razen prevoznemu podjetju za dostavo blaga ali storitev, ali državnim organom v primeru inšpekcijskega pregleda.
  3. Upravljavec od kupca prejme naslednje osebne podatke: naziv, ime, priimek, naslov, naslov za dostavo, telefonsko številko, e-poštni naslov.
  4. Osebne podatke, ki jih posredujete, obdelujemo za namene pravilne obdelave vašega naročila.
  5. Upravljavec je dolžan zavarovati osebne podatke, preden so na voljo nepooblaščenim osebam, ki so bili obdelani v varnostni direktivi.
  6. Zadevna oseba ima pravice, določene v skladu z odstavkom § 28 in naslednji . akt št. 122/2013 Zb . o varstvu osebnih podatkov s spremembami.
  7. V kolikor je kupec ob registraciji v spletno trgovino soglašal z obdelavo osebnih podatkov v marketinške namene, je soglašal s pošiljanjem predvsem e-poštnih sporočil na kontaktni e-naslov, telefoniranje ali pošiljanje naslovljene pošte na kontaktni naslov. Kupec lahko to soglasje izrazi tudi s prijavo na novice.
  8. Osebni podatki za tržne namene v obsegu imena in priimka, telefonske številke, naslova in elektronskega naslova se posredujejo za obdobje petih let.
  9. Kupec lahko svoje soglasje kadarkoli pisno prekliče s posredovanjem Preklica z obdelavo osebnih podatkov, ki jih blokiramo ali odstranimo takoj. Osebnih podatkov, ki ste nam jih posredovali, ne bomo več uporabljali za namene trženja.
  10. Če je kupec pri registraciji v e- trgovino z registracijo v program zvestobe privolil v obdelavo osebnih podatkov, je privolil v zbiranje pridobljenih osebnih podatkov, vključno z informacijami o naročilih, za namene zagotavljanja popustov.
  11. Osebni podatki za program zvestobe v obsegu imena in priimka, telefonske številke, naslova in elektronskega naslova se posredujejo za obdobje petih let.
  12. Kupec lahko svoje soglasje kadarkoli pisno prekliče s posredovanjem Preklica z obdelavo osebnih podatkov, ki jih blokiramo ali odstranimo takoj. Osebnih podatkov, ki ste nam jih posredovali v programu zvestobe, ne bomo več uporabljali.

člen XII.

Povrnitev škode v primeru neprevzema blaga

  1. Prodajalec ima pravico do povrnitve škode (v skladu s § 420 in nasl . Civilnega zakonika), v primeru, da je kupec naročil blago, ki ga ni preklical oz. ni odstopil od pogodbe in hkrati ni prevzel blaga od prevoznika oziroma na željo prodajalca, v primeru izbire osebnega prevzema, ni prevzel blaga v navedenem roku za prevzem. S tem dejanjem je kupec kršil svojo obveznost iz 2. čl. X točka 2. črka a), po kateri je kupec dolžan prevzeti naročeno blago.
  2. Prodajalec si pridržuje pravico do povrnitve škode za neprevzeto blago iz naslova stroškov priprave in odpreme blaga na prevzemno mesto.

člen XIII.

Končne določbe

  1. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe teh splošnih pogojev in reklamacijskih pogojev tudi brez predhodnega obvestila kupcu. V primeru spremembe splošnih pogojev poslovanja ali reklamacijskih pogojev se za celoten postopek nakupa uporabljajo splošni pogoji poslovanja, ki so veljali v trenutku oddaje naročila s strani kupca in so dostopni na spletni strani prodajalca.
  2. Sestavni del teh splošnih pogojev so tudi reklamacijski pogoji.
  3. Z oddajo naročila je kupec seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in reklamacijskimi pogoji ter se z njihovim besedilom strinja.
  4. Ti pogoji so bili razviti v okviru projekta nakupujbezpecne.sk certificiranja e- trgovine
  5. spletni strani e- trgovine .
  6. Za razmerja, ki niso drugače urejena v teh splošnih pogojih in v njihovih neločljivih delih (prilogah), se uporabljajo ustrezne določbe, predvsem Zakon št. 40/1964 Zb. , Zakon št. 250/2007 zb ., akt št. 102/2014 Zb ., Akt št. 122/2013 zb ., akt št. 22/2004 Zb . kot tudi zakon št. 513/1991 Zb .
  7. Ti splošni pogoji skupaj z njihovimi sestavnimi deli začnejo veljati 16.8.2022.
  8. Če potrošnik ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo reklamacijo, ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice, ima možnost, da se obrne na prodajalca z zahtevo za odpravo napak. Če prodajalec na zahtevo po popravku odgovori negativno ali nanjo ne odgovori v 30 dneh od dneva njene odpreme, ima potrošnik v skladu z 12. členom zakona št. 391/2015 zb . o alternativnem reševanju potrošniških sporov in o spremembi nekaterih zakonov, pravica do vložitve predloga za alternativno reševanje svojega spora. Pristojni subjekt za alternativno reševanje potrošniških sporov z upravljavcem e- trgovine je Slovaška trgovinska inšpekcija (www.soi.sk) ali druga ustrezna pooblaščena pravna oseba, registrirana na seznamu subjektov za alternativno reševanje sporov, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Republike Slovenije. Slovaška , medtem ko ima potrošnik pravico izbrati, katerega izmed navedenih subjektov alternativnega reševanja potrošniških sporov bo obrnil. Hkrati lahko potrošnik prek platforme za spletno reševanje sporov, ki je na voljo na naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr/, poda predlog za alternativno rešitev spora. Potrošnik lahko najde informacije o pristojbinah za predlog na spletni strani določenega subjekta za alternativno reševanje sporov.

V Nitri, 16. 8. 2022

PARFENS sro

Reklamacijski pogoji spletne trgovine www.parfen.sk

sestavni del splošnih pogojev

„V skladu s § 7 odst. 6 črk f) Akt št. 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca ter o spremembi nekaterih zakonov: »Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet je : f) prodaja blaga, ki je lahko po svoji naravi po dostavi neločljivo pomešano z drugim blagom.“

Glede na navedeno potrošnik ne more odstopiti od kupoprodajne pogodbe (i) po prejemu blaga (ii) in hkrati odstrani/poškoduje originalno embalažo do te mere, da bi lahko manipuliral z dišavo, oz. lahko ga je neločljivo mešal z drugim blagom.

Potrošnik pa ima pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe pred prevzemom blaga.«

  1. Reklamacija je možna samo na blago, ki je bilo kupljeno samo pri prodajalcu in je last kupca.
  2. V primeru, da lastninska pravica še ni prešla s prodajalca na kupca, je prodajalec v skladu z veljavno zakonodajo dolžan obravnavati zahtevek šele po celotnem plačilu v skladu s § 151a in nasl . civilnega zakonika.
  3. Če je kupec potrošnik (fizična oseba, ki ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti, zaposlitve ali poklica), ima vso ponujeno blago garancijo 24 mesecev, razen če je pri blagu navedeno drugače in je postopek v v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in Civilnim zakonikom. V primeru, da kupec ni potrošnik, se postopa po določilih GZ, garancijska doba pa je 1 leto. Garancijska doba začne teči z dnem prevzema blaga od transportnega podjetja ali neposredno od prodajalca, če blago na dan prevzema prevzame kupec osebno.
  4. Kupec je dolžan vložiti reklamacijo pri prodajalcu takoj po odkritju napake.
  5. Odgovornost za napake se ne razširi na napake, ki so nastale zaradi naslednje uporabe:
    1. je napaka nastala zaradi mehanske poškodbe izdelka, ki jo je povzročil kupec,
    2. nepravilno ravnanje z izdelkom na način, ki ni naveden v navodilih za uporabo,
    3. uporaba blaga v pogojih, ki ne ustrezajo vlažnosti, kemičnim in mehanskim vplivom naravnega okolja blaga,
    4. zanemarjanje nege in vzdrževanja blaga,
    5. poškodbe blaga zaradi prevelikega nakladanja,
    6. uporaba blaga v nasprotju s pogoji, navedenimi v dokumentaciji, splošnih načel, tehničnih standardov ali varnostnih predpisov ali drugačna kršitev garancijskih pogojev.
  6. Iz odgovornosti za napake so izključene tudi napake, nastale kot posledica naravne nesreče.
  7. Odgovornost za napake se prav tako ne nanaša na normalno obrabo blaga (ali njegovih delov), ki je posledica uporabe blaga. Krajše življenjske dobe izdelka torej ni mogoče šteti za napako in je ni mogoče uveljavljati.
  8. Reklamirano blago je treba poslati na naš naslov: Nábrežie mládeže 568/79 949 01 Nitra - Chrenová, prav tako naveden spodaj, vendar ne z gotovino po povzetju, ali osebno dostavljeno na kontaktni naslov. Blago mora biti primerno zapakirano, da ne pride do poškodb blaga med transportom, zato priporočamo pošiljanje blaga priporočeno ali kot pošiljko z označeno vrednostjo. Izdelku mora biti priložena kopija potrdila o nakupu (račun), priporočamo, da priložite izpolnjen reklamacijski obrazec . Pritožba mora biti poslana izključno pisno (po pošti) ali osebno (ne po elektronski pošti).
  9. Prodajalec potrdi prejem reklamacije in izda kupcu potrdilo o prijavi reklamacije blaga v ustrezni obliki. Za dan uveljavljanja reklamacije se šteje dan njene dostave prodajalcu. Če potrdila ni mogoče dostaviti takoj, ga je treba dostaviti brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa skupaj z dokumentom o obravnavanju reklamacije. Potrdilo o obdelavi reklamacije bo poslano pisno.
  10. Prodajalec je dolžan določiti način reševanja reklamacije takoj, v zahtevnejših primerih pa v 3 dneh od dneva vložitve reklamacije. V upravičenih primerih, predvsem če je potrebno zahtevno tehnično vrednotenje blaga, najkasneje v 30 dneh od dneva uveljavljanja reklamacije. Po določitvi načina reševanja reklamacije bo prodajalec reklamacijo obravnaval takoj, v upravičenih primerih pa lahko reklamacijo obravnava naknadno. Obravnava zahtevka pa ne sme trajati dlje kot 30 dni od datuma vložitve zahtevka. Po poteku 30 dnevnega roka za obravnavo reklamacije ima kupec pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe in mu vrnemo blago v celoti ali pa blago zamenjamo za novo. .
  11. Pravice kupca pri prijavi reklamacije:
    1. v primeru odpravljive napake ima kupec pravico, da jo odpravi brezplačno, pravilno in pravočasno. O načinu odprave napake odloča prodajalec. Kupec lahko zahteva namesto odprave napake (popravila) zamenjavo stvari z napako za brezhibno, če to ne povzroči nerazumnih stroškov za prodajalca glede na ceno blaga ali resnost napake,
    2. v primeru neodpravljive napake, ki onemogoča pravilno uporabo artikla za predvideni namen, ima kupec pravico do zamenjave artikla ali do odstopa od kupoprodajne pogodbe (vračilo kupnine) ali popusta pri ceni,
    3. reklamacija se šteje za rešeno, če se reklamacijski postopek zaključi s predajo reklamiranega blaga, njegovo zamenjavo ali vračilom kupnine blaga, pisnim pozivom k prevzemu ali z njegovo utemeljeno zavrnitvijo.
  12. Brez poškodb blaga, oz ob prevzemu blaga obvezno preveriti neoporečnost embalaže (po navodilih za prevzem blaga), saj se lahko blago med transportom poškoduje, priporočamo, da kupci blago razpakirajo in pregledajo v prisotnosti prevoznika. S svojim podpisom dostavljavcu izjavljate, da je embalaža nepoškodovana.
  13. Ti reklamacijski pogoji so sestavni del splošnih pogojev poslovanja in si prodajalec pridržuje pravico, da jih kadarkoli spremeni tudi brez predhodnega obvestila kupcu.
  14. Kontakt za reševanje in pošiljanje pritožb: [email protected] , +421 918 608 642
  15. V primeru nezadovoljstva z obravnavanjem pritožbe ima potrošnik pravico, da se obrne na nadzorni organ v skladu s krajevno pristojnostjo SOI za regijo Nitra, s sedežem na naslovu Staničná 9, PO BOX 49A, 950 50 Nitra 1.