Reklamacijski pogoji spletne trgovine www.parfens.si
sestavni del splošnih pogojev
„V skladu s § 7 odst. 6 črk f) Akt št. 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven poslovnih prostorov prodajalca ter o spremembi nekaterih zakonov: »Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet je : f) prodaja blaga, ki je lahko po svoji naravi po dostavi neločljivo pomešano z drugim blagom.“
Glede na navedeno potrošnik ne more odstopiti od kupoprodajne pogodbe (i) po prejemu blaga (ii) in hkrati odstrani/poškoduje originalno embalažo do te mere, da bi lahko manipuliral z dišavo, oz. lahko ga je neločljivo mešal z drugim blagom.
Potrošnik pa ima pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe pred prevzemom blaga.«
- Reklamacija je možna samo na blago, ki je bilo kupljeno samo pri prodajalcu in je last kupca.
- V primeru, da lastninska pravica še ni prešla s prodajalca na kupca, je prodajalec v skladu z veljavno zakonodajo dolžan obravnavati zahtevek šele po celotnem plačilu v skladu s § 151a in nasl . civilnega zakonika.
- Če je kupec potrošnik (fizična oseba, ki ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti, zaposlitve ali poklica), ima vso ponujeno blago garancijo 24 mesecev, razen če je pri blagu navedeno drugače in je postopek v v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in Civilnim zakonikom. V primeru, da kupec ni potrošnik, se postopa po določilih GZ, garancijska doba pa je 1 leto. Garancijska doba začne teči z dnem prevzema blaga od transportnega podjetja ali neposredno od prodajalca, če blago na dan prevzema prevzame kupec osebno.
- Kupec je dolžan vložiti reklamacijo pri prodajalcu takoj po odkritju napake.
- Odgovornost za napake se ne razširi na napake, ki so nastale zaradi naslednje uporabe:
- je napaka nastala zaradi mehanske poškodbe izdelka, ki jo je povzročil kupec,
- nepravilno ravnanje z izdelkom na način, ki ni naveden v navodilih za uporabo,
- uporaba blaga v pogojih, ki ne ustrezajo vlažnosti, kemičnim in mehanskim vplivom naravnega okolja blaga,
- zanemarjanje nege in vzdrževanja blaga,
- poškodbe blaga zaradi prevelikega nakladanja,
- uporaba blaga v nasprotju s pogoji, navedenimi v dokumentaciji, splošnih načel, tehničnih standardov ali varnostnih predpisov ali drugačna kršitev garancijskih pogojev.
- Iz odgovornosti za napake so izključene tudi napake, nastale kot posledica naravne nesreče.
- Odgovornost za napake se prav tako ne nanaša na normalno obrabo blaga (ali njegovih delov), ki je posledica uporabe blaga. Krajše življenjske dobe izdelka torej ni mogoče šteti za napako in je ni mogoče uveljavljati.
- Pritožbe ne veljajo za blago in storitve, opredeljene v §7 odst. 6 črk a) do l) zakona št. 102/2014. Coll ., cit.: »Potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, katere predmet je: a)... e) prodaja blaga v zaščitni embalaži, ki zaradi varovanja zdravja ali higiene ni primerno za vračilo. razlogov in čigava zaščitna embalaža je bila poškodovana po dostavi.” To je Reklamacija ne velja za nepakirano blago, s katerega je odstranjena zaščitna embalaža ( celofanska embalaža škatle), blago pa ne kaže drugih znakov poškodb.
- Reklamirano blago je treba poslati na naslov: Nábrežie mládeže 568/79 949 01 Nitra - Chrenová, prav tako naveden spodaj, vendar ne z gotovino ob dostavi ali osebno dostavljeno na kontaktni naslov. Blago mora biti primerno zapakirano, da ne pride do poškodb blaga med transportom, zato priporočamo pošiljanje blaga priporočeno ali kot pošiljko z označeno vrednostjo. Izdelku mora biti priložena kopija potrdila o nakupu (račun), priporočamo, da priložite izpolnjen reklamacijski obrazec . Pritožba mora biti poslana izključno pisno (po pošti) ali osebno (ne po elektronski pošti).
- Prodajalec potrdi prejem reklamacije in izda kupcu potrdilo o prijavi reklamacije blaga v ustrezni obliki. Za dan uveljavljanja reklamacije se šteje dan njene dostave prodajalcu. Če potrdila ni mogoče dostaviti takoj, ga je treba dostaviti brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa skupaj z dokumentom o obravnavanju reklamacije. Potrdilo o obdelavi reklamacije bo poslano pisno.
- Prodajalec je dolžan določiti način reševanja reklamacije takoj, v zahtevnejših primerih pa v 3 dneh od dneva vložitve reklamacije. V upravičenih primerih, predvsem če je potrebno zahtevno tehnično vrednotenje blaga, najkasneje v 30 dneh od dneva uveljavljanja reklamacije. Po določitvi načina reševanja reklamacije bo prodajalec reklamacijo obravnaval takoj, v upravičenih primerih pa lahko reklamacijo obravnava naknadno. Obravnava zahtevka pa ne sme trajati dlje kot 30 dni od datuma vložitve zahtevka. Po poteku 30 dnevnega roka za obravnavo reklamacije ima kupec pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe in mu vrnemo blago v celoti ali pa blago zamenjamo za novo. .
- Pravice kupca pri prijavi reklamacije:
- v primeru odpravljive napake ima kupec pravico, da jo odpravi brezplačno, pravilno in pravočasno. O načinu odprave napake odloča prodajalec. Kupec lahko zahteva namesto odprave napake (popravila) zamenjavo stvari z napako za brezhibno, če to ne povzroči nerazumnih stroškov za prodajalca glede na ceno blaga ali resnost napake,
- v primeru neodpravljive napake, ki onemogoča pravilno uporabo artikla za predvideni namen, ima kupec pravico do zamenjave artikla ali do odstopa od kupoprodajne pogodbe (vračilo kupnine) ali popusta pri ceni,
- reklamacija se šteje za rešeno, če se reklamacijski postopek zaključi s predajo reklamiranega blaga, njegovo zamenjavo ali vračilom kupnine blaga, pisnim pozivom k prevzemu ali z njegovo utemeljeno zavrnitvijo.
- Brez poškodb blaga, oz ob prevzemu blaga obvezno preveriti neoporečnost embalaže (po navodilih za prevzem blaga), saj se lahko blago med transportom poškoduje, priporočamo, da kupci blago razpakirajo in pregledajo v prisotnosti prevoznika. S svojim podpisom dostavljavcu izjavljate, da je embalaža nepoškodovana.
- Ti reklamacijski pogoji so sestavni del splošnih pogojev poslovanja in si prodajalec pridržuje pravico, da jih kadarkoli spremeni tudi brez predhodnega obvestila kupcu.
- Kontakt za reševanje in pošiljanje pritožb: [email protected] , +421 918 608 642
- V primeru nezadovoljstva z obravnavanjem pritožbe ima potrošnik pravico, da se obrne na nadzorni organ v skladu s krajevno pristojnostjo SOI za regijo Nitra, s sedežem na naslovu Staničná 9, PO BOX 49A, 950 50 Nitra 1.